Maratonmassagen

Var på massage igår. Idrotts blandad med heta stenar. 3,5h var jag där. Bara vaderna tog väl 1,5h. Gjorde ont men var fasiken så skönt.

Dessutom ringde massören idag för att kolla att jag lever och om jag överhuvudtaget kan röra mig. Underbart då nån faktiskt bryr sig och vill hjälpa. Och ja jag mår bra idag, men är öm på flera ställen. Och känner mig sådär slut i musklerna som man gör efter ett tungt tungt träningspass ni vet. Härligt. Och så har jag lite blåmärken här och där och sånt.

Ska njuta av ett långt och skönt bastubad sen ikväll. Skämmer bort kroppen lite till.


Kommentarer
Postat av: Carro

men oj vilken lång massage! Gjorde nog säkert nytta dock! =)

Svar: Ja verkligen! Trodde inte mina ögon då jag kollade klockan då vi var klara! Det värsta var ju att massören sa "oj nu är du säkert trött då det tog så länge" - och jag tänkte bara men gud så trött hon måste vara i händerna efter allt knådande :P
traningpag.blogg.se

2012-08-31 @ 20:19:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Carro

haha jag hade nog med tänkt att massören skulle va trött efter så långt pass :P:P

2012-09-04 @ 11:10:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0