En snabb runda

Bara 4km, men i snabbare tempo än vanligtvis. Första kilometern var snabbaste på länge, se. Sackade det lite väl mycket. Hade kanonbra tryck i benen, men hade en obehaglig bränna i halsen och bröstet. Andningen inte helt med alltså. Sprang för första gången i mina new balance minimus. Kändes i benen! Speciellt akilles senan, men också i låren som stelnade till ganska bra där i mitten då jag var in ett varv och snackade med morsan.

Härligt härligt! Ny ska jag borsta tänderna och krypa under täcket och läsa lite. Har smaskat i mig en blodapelsin till kvällsmål också.

Imorgon blir det förhoppningsvis en lite längre runda igen, med sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0