Det där höstmyset

Pt-Fia skrev sitt senaste inlägg om höstmys och hur hon längtar till kvällar i soffan med en bra bok under en filt och regn som smattrar mot rutan. Jag sitter mitt i det nu, trots att det inte är höst ännu (jag väljer att kalla det sensommar även om jag ser fram emot hösten). Minus filten. Det har regnat som fasiken hela natten. Jag har sovit dåligt och drömt drömmar om en massa män (snygga såna förstås, en del kändisar (lite snygga musiker och så) andra inte så kända, men även dem musiker). Konstigt värre. Ännu konstigare var att jag drömde att jag jobbade i en verkstad av nåt slag, sambon säger åt mig vad som ska göras men jag fattar inte ens hur man stänger av och sätter på maskinen så istället trycker jag ut gafflar i paff för hand. Ja ni hör ju. Helt twisted. Så nu sitter jag här med min bok och njuter, och undrar hur i helskotta hjärnan kan dra fram allt möjligt konstigt som den hittar på. Vart kommer allt ifrån liksom? Bjuder på random bild till den.


Kommentarer
Postat av: AKA

Kom hem från Greklandet igår! Riktigt skönt med lite svalare så man orkar träna ordentligt igen!

Svar: Men Grekland låter ju inte helt fel det heller, speciellt inte för mig som saknat dem där +28° dagarna i sommar ;) Även om det är som du säger, man kan inte träna ordentligt i den värmen.
traningpag.blogg.se

2012-08-08 @ 09:03:36
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0