To do list

Idag ska jag:

Knåpa ihop ett prov - check!
Planera resten av morgondagens lektioner
Planera kvällens kurspass - check
Se över kvällens kurspass
Kanske hinna med en promenad (före eller elfter jobbet spelar ingen roll)
Fundera lite på den nya telefonen


Ja, jag har alltså klarat av 2 av 6 punkter på dagens lista. Och hur jag ska få resten gjort vet jag inte. Men å andra sidan så är det ju bara att ta itu med det, så att man sen kan stryka lite mera från listan.

Edit: about en timme senare. Har hunnit se över kvällens kurspass, men ska diskutera och rådfråga en vän lite också. Har funderat på den nya telefonen - resultat? Tja, en HTC Wildfire S i lila eller vitt börjar också se bra ut. Har också planerat resten av morgondagens lektioner, måste bara skaffa fram lite rekvisita och få hjälp av en kollega för att kunna utföra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0