Lycklig

Fy fasiken hörni så otroligt lycklig jag är nu! Har haft en bra dag på jobbet. Konstaterat att en manlig kollega doftar riktigt gott (det var mina elever som uppmärksammade mig på detta - och nej jag sprang inte efter honom och sniffade i luften, men doften av hans parfym hängde kvar i kopieringsrummet), sett på film och haft det trevligt med mina elever.

Då jag kom hem kunde jag inte hålla mig längre, utan rev plasten av ett av de finaste minnen som finns. En fotobok med bilder från ett av våra äventyr med flickorna. Är så otroligt lycklig över att få vara med om allt det fina och roliga med dem, alla medgångar men också alla motgångar, som sammansvetsar oss som grupp ännu mera. Hlet fantastisk att få dela glädje och skratt, blandat med tårar och saknad med några så fina typer som de.

Det gick rysningar ut efter hela ryggen då jag bläddrade i boken och jag är så otroligt glad. Dessutom får jag imorgon träffa en av de fina i Stockholm och ha en trevlig helg tillsammans. En annan av finingarna träffade jag igår, och en tredje flyttar ner till Malmötrakten imorgon. Då blir det långa avstånd, men som tur så ses vi med jämna mellanrum i alla fall!






Slänger med två bilder också. Naturen är en annan sak som får mig att må bra och bidra till min lycka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0