Löpning i höstrusket

Det regnade och nästan stormade, regndropparna verkligen piskade i ansiktet och jag fick kämpa emot vinden. Men det var skönt.

Där mitt i fick jag gå en bit, för att lugna ner pulsen som hamrade på som en tok, men efter det flöt det på hur bra som helst. Så otroligt skönt.







Inte så långt. Men tillräcklit. Har dessutom blivit snabbare på rundan. Där vi bodde förut blev den typ 4,2km så 600m längre och då sprang jag den på 26-28 minuter. Och 600m tar ju inte så länge att springa som 5 minuter. Så jag är nöjd.

Efter en paus kändes det bra att springa, speciellt som benen pendlade på bra.

Nu ska jag ta lite att äta och sen blir det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött!

hehe, jag gillar när det regnar lite när man joggar :P

2011-09-08 @ 08:39:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0