There's a first for everything

Har just dekorerat min allra första egengjorda smögåstårta. Inte världens vackraste, men spelar roll. Det är ju smaken som avgör det mesta! Mamma hjälpte mig och gav tips, så vi gjorde två tårtor parallellt. Hon med skinka och jag med tonfisk. Sen testar jag på att göra egna krutonger också. Det blev bröd över då vi gjorde smörgåstårtan, så nu har jag hackat det i bitar, hällt på lite olivolja och pressat vitlök över. Och det doftar gott kan jag säga. 50° i ugnen räcker, men en stund ska de nog rostas där.

Återkommer med resultat för båda två sen!

Kommentarer
Postat av: Carro

mmm så gott med smörgåstårta!



Tack för tipset! =)

2011-10-16 @ 19:54:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0