Jädra lingonvecka

Jag vet ju inte hur ni har det. Men sen jag började med mina nya preventivmedel har lingonvecka kommit och gått precis hur den vill. Där då jag just började hade jag ju konstant mens i flera veckor. Sen dess har jag inte haft mens på några månader.

Men så kan vi konstatera att lingonveckan har gjort comeback. Och den tog med sig det där sötsuget som förut alltid inföll samtidigt, men som inte dykt upp här på senaste tiden. Men serrni nu. Herremintid så jag är sötsugen. Och jag som ville minska på sockret.

Det är helt sjukt. Skulle kunna äta en hel Frödinge kladdkaka just nu. Jag lovar. Samma var det igår. Och ingenting hjälper. Ingen skillnad om jag är proppmätt eller vrålhungrig. Jag är så otroligt sötsugen.



Synd att inte den här portionskladdkakan finns i min närbutik. Den hade vart utmärkt just nu! Från frodinge.se lånade jag bilden.

Och jag vet att jag måste försöka stå emot. Men idag är det tammetusan så svårt så svårt. Det hjälpte inte med att dricka te kan jag säga. Ska äta lite mellis och se om det blir bättre (grek jogurt med blåbär blir det).



Blåbärspaj skulle inte heller sitta helt fel.

Eller kanske favorit glassen?



Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Vägen till Tjejmilen 2012

Svar: Tack :) Jag tror den kommer bli det, de fungerade förra våren så förhoppningsvis fungerar det även denna gång så att jag kan komma igång med sattsningen mot tjejmilen sen :D

2011-10-10 @ 14:50:35
URL: http://cheriemartensson.se
Postat av: maria

sv: Nej det är klart att man inte tänker på det när håret känns bra, det gjorde mitt också men efter att jag läst mycket om no poo var jag helt övertygad om att det bara måste fungera! Och det har det verkligen gjort, har typ haft två kluvna hårtoppar sedan jag började med balsammetoden och det är inte illa!

Om man har problem med hårbotten kan det ju bero på att schampoo torkar ut hårbotten osv och då är nog balsammetoden är väldigt bra åtgärd :)

2011-10-10 @ 16:39:06
URL: http://lillmaadde.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Hehe, vet hur det är.. vad är det för preventivmedel du har?

2011-10-10 @ 18:40:15
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Carro

Jag är också inne i en sötsugsperiod. Sugen på sockker HELA TIDEN! Har varit så ungefär i 3veckor :( det är jobbigt!

2011-10-10 @ 21:57:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0