Flygbiljetter

Skulle gå ut på promenad egentligen, men istället började jag titta på flygbiljetter.
Mamma och jag har planer för New York i sommar, men nu började jag titta på nåt till våren istället. Amsterdam skulle jag vilja se, och så vill jag ju till Paris. Men sen tänkte vi om vi skulle ta London igen. Det fanns så mycket vi inte hann se, och som vi vill se igen, och så skulle det va kul att inte behöva stressa med sevärdheter nu, utan istället bara chilla, gå runt och njuta av stan.

Men jag vet inte. Får se vad vi bestämmer oss för!


London i våras



NY förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Carro

Så härligt det skulle vara att åka iväg ja!!

2011-10-15 @ 14:38:33
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0