Run just as fast as you can

Var ute på en löprunda idag igen. Skönt. Long time no see säger jag till mörkret, dimman, löpdojjorna och iPoden. Spellistan BRA musik i öronen. Kan det bli bättre? Jo för det var perfekt väder, och det gick kanon. Inga problem nånstans. Kroppen fattade direkt vad det gällde. Benen pendlade på och andningen fungerade, allt bara klickade liksom.


Känns som om jag har ett riktigt skönt flyt på just nu.
Och det är jag så jäkla glad för.





En skön 5a på under 30 minuter. Här ser man verkligen förbättring, för det fanns en tid då 5an inte gick under 30 minuter. Kunde också ha pressat på mera idag, men det var inte planen utan jag ville helt enkelt ut och mysjogga lite. Har ju redan jobbat på 2 gymnastikpass idag, så mysjogg var perfekt!
Testade att köra lite olika löpstilar, skjuta ifrån mera, lyfta knäna högre osv. bara för att få till lite variation och lite "lek".

Mina mål tar sig också:




Här ligger jag i fas!



Här ligger jag visst 2km efter målet, så det får jag se till att ta igen nån dag! Måste nog börja jobba på ordentligt med det där, för snabbare än vi hinner blinka är nog 15.12 här.




Det här satte jag igång automatiskt utan att tänka på det. Inget jag kommer att bry mig om dess mera, men man kan ju alltid försöka.




Och här var jag visst också i fas.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fasen vad gött jobbat!!!!!

Jag har svårt för att komma under den där 30minutersgränsen med. Ska nog försöka köra ett lopp någon dag där jag värmer upp lite innan istället för att gå lite i början, som jag annars gör. Då blir ju liksom tiden på själva loppet längre pga att man går i början.

2011-11-21 @ 22:07:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0