Dagens runda




Ja och för att få till 6 jämna kilometrar så kutade jag runt runt runt på gården efteråt. Var bara tvungen att stanna av här för att kalibrera rundan, och sen då satte jag igång den igen och kutade runt tills det stod 500m på räknaren. Smart va.


Underbart var det! Hade svårt att få in takten i början, benen var visst lite ovana, men bara jag fick det så säger jag - Jess! Helt superskönt och jätte jätte härligt väder!





Lite lite kvar. Ska traska ner till posten och hämta ut ett paket. Sen ska jag laga mat och se över kvällens jobbpass. Kul. Förresten så kommer jag ju under 600 km kvar till blå nivå nu också, hooray!




Kommentarer
Postat av: WellnessFight

Löpning är inte det roligaste men en bra träningsform då och då (tycker jag)

2011-11-15 @ 16:44:40
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Marcus Å

Det är helt underbart att sticka ut på en löparrunda. Var också ute idag 30 minuter plus lite styrka... Så skönt!



Allt bra i dag då? :)

2011-11-15 @ 18:15:22
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0