Dagens flytande frukost

Det går trögt ner idag. Hungern ligger liksom på minus. Men jag klarar ju inte mig utan frukost, så då fick det bli en flytande sån idag.

Grönt te + en smoothie



Smoothien innehåller följande: ett päron, en skvätt minimjölk, en skvätt naturell jogurt, en matsked linfrön, en matsked psylliumfrön, en matsked chia frön och en och en halv matsked kakaonibs, lite blåbär och lite tranbär. Mycket gott, och fullproppat med goda saker! Innehåller ju en del av de där top 50 sakerna att få i sig också.

Själv är jag nästan mest nöjd över att jag satsade på att ta snygga bilder idag. Så här kommer några till:



Dom får ni klicka på om ni vill se dom i större format.
Använde mig förresten av ett tips som jag fick i en fotoblogg: gör din egen fotostudio med vit bakgrund av två vita A4 papper (som jag ställde upp emot väggen vid diskbänken). Blev mycket finare och fräschare tycker jag än om jag bara hade ställt glaset på diskbänken som i den här bilden:



Och tänk så enkelt det var!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jag tänkte precis, innan jag läst färdigt, om du tagit fotona själv för de är superfina!! Och det ser gott ut!!



men, åh, äter du inte godis?

2011-11-27 @ 11:25:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den ska jag testa!



2011-11-27 @ 12:31:48
URL: http://www.veggieforlife.se
Postat av: Annie

Vad gott de lät!

2011-11-27 @ 15:44:15
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0