Bara vanligt vatten

Eller nästan i alla fall. Jag är så mycket bättre på att få i mig tillräckligt med vatten om jag dricker mineralvatten.

 

 

Det här är favoriten. Med citronsmak. Skärmdump här.

 

Visst dricker jag mycket vatten annars också, men jag tror helt enkelt att det ska serveras ur flaska. Jag glömmer väldigt ofta bort att dricka under dagen, och sen till kvällen före jag lägger mig är jag så törstig att jag hinkar i mig flera glas med vatten. Som ju resulterar i att jag måste upp och kissa väldigt ofta under natten. Dessutom har jag också ofta huvudvärk. Bara för att jag inte dricker tillräckligt ofta.

 

Jag ska bli bättre på att dricka dagtid också, och inte hinka i mig massor just före jag går och lägger mig.

 

Dricker du tillräckligt?

 


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag har svårt att dricka vatten och det där är definitivt lättare att dricka!

2011-11-07 @ 15:15:37
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0