Träningssumering januari-april

Tänkte summera vårens träning lite såhär då maj nu börjar lida mot sitt slut.

Januari
Vilodagar: 7
Träning: skidning, powerwalks, styrka, simning, olika pass (Zumba, reggaeton och dylikt).
Här hade jag ännu inte gymkort.


Trots att det inte blev så jättemycket skidning på grund av det jättekalla vädret får den här skidbilden representera januari!

Februari
9 dagar vila
Många powerwalks och gymträningspass. Dansträningar blev det också ett antal. Vågade mig på min första löptur för våren. Första månaden med gymkort!



Dansbilden får representera februari

Mars
Vila 10 dagar. I början på mars var jag ju på resa 4 dagar så då blev det massor med promenerande fram och tillbaka. Har alltså trots vila inte suttit helt stilla en enda dag! I mars testade jag poledancing för första gången! Har också dansat och skidat. Vågat mig på några fler joggar.



Det blev också många powerwalkar under mars månad.


April
Vila 10 dagar. I början på april var jag sjuk några dagar, så då var jag tvungen till vila. Har hunnit med många dansträningar, samt gymmat och powerwalkat mycket!



Favoritredskapet får representera april månad.

Summerar maj sen i början på juni.

Helt okej ser det ut tycker jag. Inte så många vilodagar/ månad. Tycker dock att jag skidat mycket i vinter, men tydligen inte.
Då jag tittar i min träningsdagbok ser jag att det står något på varje dag, och som sagt så blir det aldrig helt sitta stillande vilodagar heller eftersom jag alltid rör mig nånstans, som alltså ger vradagsmotion. Men ändå känns det som att det inte är tillräckligt. Jag vill mera.
Mera.
I sommar ska jag springa, kettlebella, dansa, simma i havet och eventuellt skaffa gymkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0