Orkar inte

Då huvudet vill, men inte kroppen. Då är det knepigt.

Nu är skolan verkligen slut. På riktigt. För alltid. Det är skönt, men efter en sjukt stressig vår så passar nu kroppen på att slappna av ordentligt. Det har lett till att jag nu är helt sjukt trött. Håller knappt upp ögonen.

Huvudet (och min ekonomi) vill att jag ska ta en runda på gymmet, för att använda upp mitt gymkort och verkligen dra nytta av det. Kroppen vill helst lägga sig på soffan och få i sig godis och glass. Inte röra sig en millimeter.

Jag tänker lyssna på huvudet, jogga till gymmet, ta en kort och snabb runda på gymet och sen jogga en extra bit hem. Bara för att jag verkligen behöver frisk luft och vill komma ut lite.

Sen tänker jag kasta mig på soffan och inte röra en fena ikväll.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0