Min allra första

Efter dagens träning dricker jag nu min allra första proteinshake. I smaken strawberry. Sött som tusan (kanske för att jag använde mig av sambons UHT behandlade mjölk för sådana med laktosintolerans. Men gott är det ju. Smakar som en milkshake!

Pulvret:




Bilden lånade jag från Dinsport.dk.


Pulvret har jag alltså haft ett bra tag. Köpte det på Lidl tidigare i vintras då jag gjorde mina egna proteinbarer. De har jag ännu kvar i frysen. Oftast orsakar jordnötssmöret som är i kväljningar åt mig. Så tja, får se när jag ska få dem uppätna. Måste bara vänja mig vid smaken.

Den första proteindrinken var i alla fall en hit! Ska börja köra på dessa efter gymmet och hoppas att de kanske hjälper lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0