Ett dåligt val

Har varit jättesugen på lakrits hela veckan och eftersom jag endast äter godis på lördagar så köpte jag mig en liten lakritspåse idag. Påsen är en ny sort, med bara 4 naturliga ingredienser så alltså inga tillsatser och sånt skit. Lakritsen är jättegod. Men nu har jag jätteont i magen. När ska man lära sig? Så nu sitter jag här med min uppsvällda ballongmage och funderar på vad jag ska göra till näst?

Min mage slog bakut redan igår av nån anledning, dålig matdag igen. Som vanligt. Låg med magkramp hela natten och inte kunde sova. Hoppas att det inte blir så idag. Det vankas löprunda med en kompis, så kanske motion och träning får magen att reda upp sig.

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: jag är självlärd. övat, övat, övat! och många timmar framför google, för att läsa på!

2011-05-15 @ 14:29:00
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0