En lite längre runda

Det blev en lite längre runda idag. Lite på 10km. Jess!
Hälften av rundan powerwalkade jag med en vän, och hälften sprang jag.



De kilometrar jag sprang gick i riktigt hyfsat tempo där mellan 5-6 minuter, oftast kring 5,05-5,20. Då vi powerwalkade var det i ett riktigt ordentligt tempo, där kring 7-8 minuter/kilometer så svettig blev man allt!

Nu ser det ut såhär på min status på Nike+:



65 kilometer kvar, så det är en bit att gå, men med några sådana här rundor till tror jag det går bra!
Har inte hunnit med nån runda efter förra veckan då jag satte upp min utmaning, det blev så mycket annat som skulle göras då och kom ivägen, men nu är jag på gång! Här ska springas!

Egentligen hade jag en springdate redan imorgon, men den blev tyvärr inte av. Tänkte försöka kombinera löpning + gym imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0