Nya träningsskor?


Jag skulle behöva införskaffa ett par nya inneträningsskor. Jag äger ett par dansskor. Som inte har nån sula under mittfoten, utan alltså bara är i mjukt tyg (för att man ska kunna sträcka vristerna), de är sköna, men inte då man år på gym. Så har jag ett par inneskor jag använde då jag spelade innebandy. Dom är bra på gymmet. Men inte då man vill värma upp med att springa på bandet. Och så har jag mina löparskor. Men dom änvänder jag utomhus.
Var bara tvungen att kika in på stadiums hemsidor, och titta vad jag hittade där:




 

Hur snygga och fräscha är inte dem här då? 299kr är ju inte helt fel heller! Kanske man borde slå till?

Bilden från stadiums hemsida, och skorna är stadiums egna märke Soc. Fanns från storlek 31-38, så jag antar att det egentligen är barnskor?! Tur man har liten fot då!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jag skulle också behöv aett par nya väldigt snart :O

2011-03-12 @ 18:22:25
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Åh skulle också behöva ett par nya. Dom där verkar vara ett riktigt kap. :)

2011-03-14 @ 21:14:10
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0