För stora träningskläder?

Då vi var på resa här förrförra veckan passade jag på att ladda upp med nya färggranna sporttoppar. De var på rea och så löjligt billiga att jag bara måste köpa med mig några. Tyvärr så fanns inte alla i min storlek, men ja tänkte att det ju inte egentligen spelar nån roll om man tar en storlek större. Lösa är dom på mig i alla fall!

Nåja. Idag var jag ut på en powerwalk i solen med en kompis. Tänkte att jag skulle testa en av mina nya sporttoppar och kom dessutom på att den har inbyggd BH. Super tänkte jag. Nåja. En storlek för stora som dom var så är den tyvärr så lös att gummibandet som sitter under brösten inte ens tar fast i kroppen, utan helt enkelt hänger rakt ner.

Nå. Har ändå alltid sport BH då jag tränar och litar inte på inbyggda BHn. Men lite lustigt känns det med ett gummiband som bara snurrar runt kroppen! Snygg är min topp i alla fall. Av märket USAPro.

Kommentarer
Postat av: tove

sv: Tränar du ett elitlag? Eller barngrupper? :) Själv tävlar jag på elitnivå. Jsm & Usm. Kram!

2011-03-14 @ 19:24:34
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0