För många järn i elden

Nu har jag nog några för många järn i elden. Sitter och fyller i uppgifter till ett anmälningsprogram samtidigt som jag söker information till ett skolarbete, samtidigt som dagens middag består av en karelsk pirog. Samtidigt som jag betalar räkningar.
Dagen har i övrigt bestått av träning och skratt med vänner. Trevligt. Alltså kombinerat. Älskade vänner, vad skulle jag göra utan er? ♥

Nu ska jag stressa vidare. Försöka ta ett djupt andetag och inse att jag måste använda min tid väl och inte ödsla bort den på onödiga saker. Som att blogga.

Önskar att jag hade hunnit köpa mig en fin liten termosmugg redan förra veckan så att jag kunde få med mig te i bilen på väg till studiestaden. Men det blir första grejen som ska fixas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0