Extremt dålig timing!

Att vara ute på joggingrunda i måndags var ett dåligt beslut. Fick migrän då jag kom hem. Hade känningar av den hela dagen igår. Också lite idag. Imorse vaknade jag dessutom med ett äpple i halsen. Svällt. Gör ont som f*n. Försöker kurera mig med glass och te. Ska mälla i mig lite ren honung också, hoppas att det hjälper! Verkligt dålig timing. Har inte tid att bli sjuk nu.
Men har i alla fall lämnat in 2 skoluppgifter (före deadline dessutom! + i kanten!) och fått en annan gjord idag. Pust! En sak mindre på to do listan!


Äckelbobba som bosatt sig i min hals!

Kommentarer
Postat av: anna

ja, vore inte fel att se ut så:) visst är det härligt att springa! när du tränar kör du på löpband eller ute? själv kör jag bara ute, klarar inte av att inte komma någonstans:)

2011-03-31 @ 00:37:43
URL: http://chokladostvitlok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0