Tack till mina välfungerande ben!

Så underbart att ha fått massage igår. Även om det gjorde ont. Nu fungerade mina ben precis som dom ska igen!

Vad har jag då gjort idag? Jo det här:



En ny runda där ungefär hälften bestod av en skogsväg + sandväg. Så skönt för mina knän som inte riktigt gillar att springa på asfalt! Benen kändes lätta hela vägen, andningen fick jag flyt på ganska snabbt också. Då vi sprang i skogen kändes det som att jag flög fram! Härregud sicken fart vi fick till där. Vid de två dipparna gick vi. Dipp 1 förbi ett hus där hunden alltid är lös - min löpkompis är livrädd för hundar. Dipp 2 - telefonsamtal till sällskapet. Så skulle vi ha sprungit hela vägen skulle vi varit lite snabbare, men jag tycker vi fick till en ritkigt bra tid i alla fall! Snabbare än sist om jag inte minns fel!

Och vet ni vad. Kolla det här:




En till sån här runda så är jag inne på grön nivå! Yippie! Ska försöka klämma in nån runda över midsommar tror jag, och sen tänkte vi faktiskt ta en gemensam långrunda igen över helgen!



MiniMe:n är kanonglad!



Och London har jag börjat avverka i Nike+ Active.

Nu känns det som att jag fått flyt på mitt löpande, och jag gillar löpningen massor just nu! Funderar på en tjejmil och midnattsloppet i höst. Fast sambon å andran sidan tycker jag måste chilla lite. "Man behöver ju faktiskt inte springa så långt, åtminstone inte längre än 11km det får nog räcka". Säger han ja. Men jag gillar't, så jag kör på så länge jag mår bra av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0