"Du måste äta för att hållas frisk"

Så tycker min sambo.

Mittiallt har min aptit flygit sin kos. Trodde att det berodde på värmen, men idag har regnet öst ner hela dagen, det har åskat och bullrat, och inte har jag fått i mig mera mat för det. Och det är inte så att jag bara legat på soffan hela dagen heller. Nej har nog varit igång och utpå och gjort av med energi.

Själv tycker jag ju förstås inte att det är ett problem att aptiten försvunnit. Jag är ju inte hungrig, så varför skulle jag då äta? Jag förstår inte resonemanget bakom det där. Dessutom mår jag ju finfint! Lite huvudvärk och så, men det beror på min rygg och nacke som borde få sig en massage.

Sambon tycker ju i och för sig också att jag inte borde "godisstrejka" för jag är ju redan smal. Och ja, jag vet. Men det är ju inte orsaken till att jag inte äter godis. Det gör jag ju för att jag vill minska på sockret i min kost. Får nog i mig tillräckligt av sånt i alla fall.

Men tänk så tur jag har, som har en sambo som bryr sig så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

vad duktig du är :):)

Tack för alla dina bra tips :D Guld värd!!!

2011-06-13 @ 19:34:28
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, visst är hon :)

2011-06-13 @ 20:49:32
URL: http://jooohanssooon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0