Trögstartad

Jag är så otroligt trögstartad om mornarna då jag inte ska bort nånstans så det är helt sjukt.
Jag har massor att göra inför resan på lördag: börja packa, se till så att allt är rent och tvätta det som ska tvättas, printa ut biljetter och andra vettiga papper osv. Sen borde jag också hämta några grejer från mitt gamla flickrum som jag behöver, sen ska det tränas + att jag har några ärenden att uträtta. Och vad gör jag? Jo jag sölar mig igenom frukosten, läser bloggar, läser tidningen och allt sånt onödigt (inte tidningen!) som jag kan göra sen på kvällen då jag fått ärenden uträttade. Suck.

Ibland blir jag trött på mig själv. Så nu ska jag hoppa på cykeln och uträtta några ärenden.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Haha, jag är faktiskt likadan! Är en väldig tidsoptimist dessutom ;)



SV: Nej, detta var första gången vi testade sojaprodukter men ska testa lite fler sorter framöver.

2011-07-05 @ 11:43:10
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Jonas

Hej,



Jag hittade din blogg via Malin i forms blogg. Jag arbetar som naprapat och skriver bla texter om skador, träning med mera. Om du är intresserad så skriver jag gärna en text om ett relevant ämne inom träning som du kan fritt publicera på din blogg, jag skulle alltså vara en gästbloggare. Detta kan t.ex leda till att du får fler besökare :) I gengäld har jag en länk till min sida i texten.

2011-07-10 @ 23:26:27
URL: http://www.kroppscompagniet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0