Träning i maj och juni

I maj blev det ganska varierad träning mellan löpning, gym, dans, lite lugnare pass som yoga och bodybalance, powerwalks och sånt.
6/31 dagar vila. Oj. Det var inte mycket det! I maj körde jag också spinning igen, längesen sist!

I juni blev det 11/30 dagar vila från riktig träning, men 6 av dessa var jag på resa, så det blev ändå massor med promenerande fram och tillbaka. Aktiv vila blev det i kanske 2 dagar. Främst powerwalks och löpning dominerar min juni månad. Lite cykling och årets första dopp i havet har jag också fått med!

Just nu orkar jag inte räkna hur mycket det blev av varje. Men det ser bra ut i alla fall!
I juli har jag hittills också tränat 4/4 dagar (räknar inte med idag, för jag hinner ju ännu!). Tror faktiskt att det blir endera powerwalk senare ikväll, eller så ska jag vila helt. Men det tror jag inte. Ska försöka få med mig mamma istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0