Så mycket på så kort tid!

Tänk så otroligt mycket man kan hinna med på så otroligt kort tid.


Blev sugen på ägg till kvällsmål så jag satte på plattan och kastrullen på spisen för att koka äggen. Under tiden konstaterade jag att lägenheten ser ut som ett bombnedslag då vi knappt varit hemma på sista tiden, och har vo varit här så har vi bara svängt via, packat om, ätit och sånt. Tvättkorgen är överfull, diskmaskinen var överfull osv. Så på de 15 minutrarna det tog för äggen att koka och svalna av hann jag organisera det mesta kaoset och nu ser lägenheten hyfsat snygg ut igen, sådär så att man kan bjuda hem folk utan att skämmas över röran.

Skönt att vara effektiv och få nånting gjort - speciellt nånting som man ser resultat av direkt!



Idag håller jag inte alls med om det här. Det var väldigt skönt att få organisera och städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0