Nike fuel

Nu fattar jag! Man får lika många nikefuel som det antal kalorier man bränt enligt mätaren! För nu fick jag 302 nikefuel i nike+active, då jag gjort av med 302 nikefuel på förra löprundan! Därför fick jag bara 26 nikefuel senast också då nike+ armbandet räknat att jag bara gjort av med 26 kalorier! Måste kolla armbandet nu och grundinställa det igen tror jag, för att kolla om det kanske fungerar bättre så!

Varje dag lär man sig nånting nytt :)

Edit: haha, nu förstår jag varför den visade fel. Den har visst ställt min vikt hur den själv tycker, för lite mera än 5kg väger jag ju nog ;)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)

Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-02 @ 14:36:22
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0