Fotoskolan del 4: porträtt

Den här veckan kommer jag inte publicera några alster till fotoskolan. Varför då? Jo för att temat är porträtt och då jag bloggar anonymt vill jag inte heller hänga ut familj och vänner på foton här i bloggen. Så istället håller jag allt för mig själv.

Min tanke var att porträttfota en docka istället, men det ser ut som att jag inte hinner få tag på nån i tid, så då får det va!

Fast då finns det ju en liiten chans att det kommer ett fotoskolan inlägg senare i alla fall!

Kommentarer
Postat av: sussi

Jag förstår de, meb samtidigt så gör man ju läxan för sin egen skull och du vet ju själv om du är nöjd med din utförda läxa eller inte. Jag önskar dig lycka till och hoppas du får till några riktigt bra :)



jag tycker det är super roligt att läsa om din träning.

Fortsätt så, jag tycker du är super duktig.

Kramar sussi

2011-07-21 @ 17:33:34
URL: http://suszii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0