Det man borde få i sig

Jag borde tydligen få i mig 70g protein/dag, 279g kolhydrater och 52g fett. Som ni ser så är det bara proteinerna jag lyckats få i mig lite mera än 50% av hittills idag. Hoppsan. Nåja kolhydraterna kommer nog öka under kvällen, och den gränser spräcker jag säkerligen, men proteinerna kan det bli dåligt av.

Intressant det här med shapeupclub, nu ser jag ju vad som lite fattas i min kost också!




Antar att den inte härifrån räknat bort nånting fastän jag fyllt i dagens träning. Det vore ju dumt då det här sammanfattar dagens kostintag.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ligger på runt 120-150 gram protein om dagen. Kolhydraterna brukar även de bli runt 120, och när det kommer till fettet är det 25-30 gram.



Har fått lugna mig med kolhydraterna en del för min mage är helt kallops (IBS) ;/

2011-07-28 @ 18:04:08
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0