Dagens träning avklarad!

För ovanlighetens skull är dagens träning redan avklarad för min del!

Mamma ringde imorse och frågade om jag kommer över, och sen med upp till hennes jobb bara som sällskap. Vi skulle cykla. Men på väg ut såg jag mina inlines ligga i ett hörn och se ledsna ut, kommer inte ens ihåg om jag var ute på inlines i fjol, så då tyckte jag att jag lika gärna kunde ta dem istället!

5 minuter hem till mamma. 28 upp till hennes jobb. Och 12 hem. 45 minuter alltsomallt. Satte tydligen av i en jävla fart hem, eftersom det gick så mycket snabbare! Visst var det en bit kortare, men det var ju bara demdär 5 minutrarna det tog mig att komma hem till mamma! Skönt att bara sätta av i en ordentlig fart och susa fram längs vägen!

Här i vårt vardagsrum där solen gassar på termometern visar den 33° just nu, så då ligger det alltså närmare 30° utomhus. Varmt! Då jag kom hem bokstavligen droppade det svett av mig! Men det märker man ju inte då man rullar fram på inlinesen, eftersom vinden fläktar och det fläktar av farten man får upp. Jättekul var det i alla fall, och det kändes i benen då det var ett tag sen sist! Ska absolut ut på dem igen, kanske redan imorgon, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0