Dagens program

Idag måste jag börja ställa till och byka och fundera inför resan. På lördag åker vi till World Gymnaestrada 2011 i Lausanne, Schweiz! Helt sjukt att resan närmar sig nu. Det kändes ju som att vi började planera det här för 100 år sen. Eller tja, det var väl där kring 08-09 som vi bestämde oss för att vi ska dit, så några år sen var det allt ;) Ska blli så kul! Men först har jag en del att fixa.

Nu ska jag ta och gräva fram alla housewife skills jag har, för jag tänkte överraska sambon med att ha städat då han kommer hem på lunch/efter jobbet. Trots att jag avskyr att dammsuga och ännu mer avskyr "vår" dammsugare (den är sambons, han påstår att den är av bra kvalitet och jäääättebra. Nej det är den inte. Den är skit, men jag vill inte gå ner i källaren och hämta upp min egen, avskyr källaren ännu mera). Men om jag gör ett till försök kanske vi kan komma överens i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0