Impulsshopping


Jag är duktig på att impulsshoppa. Skor, kjolar, klänningar, tröjor etc. Men jag har aldrig varit bra på att impulsshoppa träningskläder. Varför vet jag inte. Kanske för att jag oftast tycker att 50€ är för dyrt för en träningstopp eller liknande. Student som man är har man inte direkt råd att köpa hur mycket och hur dyrt som helst. Annan impulsshopping sker mest på rea i alla fall.

Nu har jag dock lyckats med lite impulsshopping! För att slippa bära löparskorna fram och tillbaka mellan studieorten och hemorten hela våren så köpte jag i början av veckan ett par nya löpardojjor. På rea! 65€ betalade jag för dem. Inte så farligt dyra, och snygga är dem ju också!

Nike Air Span + 7 heter modellen.

Klicka på bilden för länk!

Som tur så kom det med en sensor med Nike + sportsband också

Så då är det bara att koppla i den i de nya skorna och springa iväg.


Blir ju all Nike för mig nu. Förutom löparjackan som är Björn Dahlie!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0