Träningssuget

Jag känner ett riktigt träningssug idag. Skulle vilja köra skiten ur armar, mage och rygg. Samtidigt känner jag mig inte helt 100.

Jag hatar att inte känna mig helt hundra. Jag fryser. Sen svettas jag. Sen fryser jag lite igen. Så värker halsen lite. Så snorar jag lite. Men ändå är jag inte förkyld. Utan det är en förkylning som helt enkelt inte kan bestämma sig om den ska bryta ut eller inte.

En promenad skulle sitta fint. Men i -20 och en riktigt j*vla kall blåst så känns inte det heller som en toppenidé.

Ska försöka vara förnuftig och vila ikväll så kan jag träna imorgon istället. Kanske. Måste se lite. Jag vill ju så gärna träna. Vill vill vill. Men i och för sig skulle inte simning sitta helt fel heller. Det står eventuellt på schemat imorgon.




Vill träna allt. Massa olika. Styrka, dans, zumba, cykling, löpning. Nu. Allra helst nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt när man har det där träningssuget, men tråkigt om man inte känner sig så bra. :/ Zumba har jag aldrig testat, har du? Det verkar roligt, men dans är inte riktigt min grej ;)

2011-02-25 @ 21:27:04
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0