VSF 2011

Tittade som sagt på Victoria's Secret Fashionshow igår. Förutom dedär 5 minuterna då vi hade strömavbrott. Och jag säger bara tusan så snygga dedär brudarna är! (Fast den nya modellen, Karla Kloss eller vad hon nu hette tyckte jag faktiskt var lite för smal). Vilka kroppar! Ska snoka lite på nätet och se om jag hittar nåt träningsprogram på dem. I och för sig är ju nog dessa damerna till stor del födda med sina kroppar, men lite kan man ju drömma om att man skulle kunna jobba fram en sån kropp ändå. Minus några centimerar från benen, för jag är ju tyvärr inte över 170cm ens.

 

Miranda Kerr var supersnygg, och hon som just fått barn dessutom. Syns ju ingenstans. BHn på bilden är dessutom värd 2,5 miljoner dollar. Helt sjukt.

 

Bilden googlade jag fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0