Testar nya produkter

Var inne i en hälsobutik för nån dag sen då jag hade lite tid över, och stod och kollade på Yogi teer som jag hört mycket bra om och som jag vet att många dricker.

Diskuterade lite med försäljaren om vilka som var bra och så, och dessa två fick följa med mig hem:



Bedtime är ett lugnande te som ska göra att man sover bra. Och tja, jag vet inte om det var teet som gjorde det eller om det var tröttheten, men jag har minnsann sovit som en prinsessa inatt!

Pure är ett detox te som ska rensa kroppen på skit vi får i oss och lugna den. Testade detta imorse, och kan inte riktigt säga om det fungerar efter endast en kopp, men jag tänkte att jag ska ta en påse per dag och se om det blir bättre eller om jag märker nån skillnad!







Varför svänger blogg.se på bilden? Har inte gjort nånting åt den, men då jag laddar upp den slängs den på sidan. Så ja, ni får luta huvudet för att se den rätt väg. Ville bara visa hur fina lådorna va inuti också!

Förresten så tycker jag att jag blivit riktigt duktig på att ta fina bilder!


Kommentarer
Postat av: HurtMaja

smakade dem bra?

2011-12-02 @ 19:54:54
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0