Svettigt me wii fit plus!

Körde alltså med vårt nya wii fit plus idag. Riktigt svettigt kan man få till det bara man vill! Speciellt hula hula spelet där man ska försöka få till så många roteringar som möjligt. Kändes dessutom i magen. Trots att jag var genomsvettig då jag var klar räknar jag ändå inte detta som ett träningspass.



Fast lite lustigt är det ju. Balansplattan påstod att jag vägde 60kg, och sambon 52kg. Lite omvänt på nåt vis. För sambon väger garanterat över 60, och jag å min sida ligger under. Men spelar roll, huvudsaken är ju att man har roligt med spelen. Och det är ju det som är vårt mål, för jag köpte ju inte det för att träna - det fixar jag på andra sätt!


Men som sagt, det jag testat hittills var riktigt kul!

Har du testat wii fit plus?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har både wii fit active och wii sports. Det bästa är när man kan tävla mot varandra. Motivationshöjande och kul!

2011-12-23 @ 09:46:24
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0