Slut som människa

Hade bestämt mig för att ta mig ut på en löprunda redan tidigare idag, och hade jag bestämt mig fanns det ingen återvändo. Trots att jag före låg på soffan och höll på att somna. Ibland borde man lyssna på kroppen då den skriker sömna och vila. Men så går det inte alltid.




Helt okej runda. Men obs. Bara Helt okej. -298kcal enligt pulsklockan. Snittpuls på 170, max på 184. Benen pendlade på automatiskt. Men det fanns ingen riktig kraft i dem. Och nu har jag känningar i knäna. Måste massera dem lite med massagebollen.

Nu känns hela kroppen riktigt död faktiskt. Benen är sådär underbart avslappnade som de oftast bara är efter en riktigt tung dag, och ögonlocken är återigen tunga.

Det blir en kopp te + kvällsmål och sen tack och gonatt för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0