Skönaste endorfinhöga avslutningen på veckan!

 

Dagens mesta irriterande: att jag inte fick ihop 9km. Men whatever. Drog förresten upp rutten på Nike+ maps, och den visade mycket kortare, men det gjorde den i och för sig med en annan rutt som jag kollat upp tidigare hur lång den är. Antar att den följer vägen och tar kortaste vägen.

 

Idag gick det bra. Fy tusan så bra mina ben pendlade. Skulle ha kunnat springa hur långt som helst. Hittade bästa flytet vid 2km och då jag var färdig hade jag nog kunnat fortsätta en 5a till. Så varför gjorde jag inte det då? Jo för jag hade lovat sambon att springa via butiken och handla mat till kvällen på väg hem - vi hade alltså inte ätit, och det kunde jag inte dra ut på hur länge som helst. Speciellt då jag också blev hungrig under sista kilometern.

Hade på pulsklockan också. Är så nöjd över dagens siffror: Snittpuls låg på 175 och max på 186. Bra tycker jag! Speciellt då jag nu inte sprungit på ett tag igen. Jag hade heller aldrig problem av att pulsen skulle ha känts för hög, och det känner jag ju av ibland. 539kcal enligt pulsklockan, så iPoden tar i lite i underkant där. Men det är inte det viktigaste heller.

 

Det viktigaste är att det gick så bra. Och det var så skönt!

 

Jag är så glad. Flytet som jag hade för nån vecka sen har kommit tillbaka, big time! Älskar sånt här flyt, då man känner sig odödlig och helt fantastisk!

 

Slutade i alla fall på topp (min egen topp) i Spark i Bakens novemberutmaning också. Många långa kilometer från vinnaren. Men jag har gjort mitt bästa och enligt min tid och förmåga just nu.

 

 

Har ökat på min kilometermängd ganska bra på sistone.

 

 

 

Tydligen såhär mycket denna vecka! Det trodde jag inte!

 

 

Minin är nog lika glad som jag nu.

 

 

 

Så som det känns nu kommer jag klarar 27,7km galant på två veckor. Får hoppas på det också!

 

Här ska det springas mera!


Kommentarer
Postat av: Carro

Så himla gött!!



Jag åker den 12e :D

2011-12-02 @ 20:15:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0