Skön löprunda!

Fick nästan ihop till hela 7km. Halt som fasiken så det gällde att ta det försiktigt. Mot slutet vågade jag ta i lite hårdare, men så sprang jag också i dikesrenen för att det där fanns motstånd för fötterna. Men skönt var det i varje fall.





Idag var igen en sån där dag då allt bara flöt. Det gick ju inte supersnabbt, som sagt så sinkade underlaget alla tankar om fart rundor. Men det var så hiskeligt skönt att bara låta benen pendla. Bara gå och gå och gå.

Jag har en otroligt stark kropp och jag är så himla tacksam för att den tar mig igenom sånt här och en massa annat. Visst dethär är inte 70km som vissa springer, men varje gång min kropp tar med mig på nåt och gör som jag önskar blir jag glad. För jag har varit där då kroppen inte orkar nånting. Då den bara stänger av och du orkar ingenting. Därför är varje litet träningspass som kroppen genomför med bravur guld värt.


22 pass kvar till 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0