Vad jag gjorde igår.

Igår tog jag med kameran ut och fotade lite. Jag och då jag nu varit sjuk passade jag på att fylla på vitaminförrådet lite:


Mumsade på lite röda vinbär. Från att har varit längst ner på vinbärsskalan så konstaterade jag nu att dom ju nog är jättegoda i alla fall!


Mumsade på vita vinbär. Älskar vita vinbär. Dom är så goda!

Nummer 1 är naturligtvis ändå svarta vinbär. Goda att äta som sådana, goda att dricka som saft!



Sen åt jag lite krusbär också. Tyvärr fanns det bara röda. Dom är söta och goda, men jag gillar syrligheten i de gröna/gula också.

Slänger upp mera bilder från fotosessionen senare!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vilka fina bilder!



SV: Hehe, härligt att du känner så. Heja dig!

2011-08-15 @ 17:38:55
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0