Tvekar

Ibland blir jag tveksam till att fortsätta min inget godis före efter nyår utmaning.

Hittills har det gått kanon, det kan jag inte neka. Har knappt varit sugen på godis alls faktiskt. Har helt enkelt accepterat läget att såhär är det - jag ska inte äta godis före vi går in i det nya året. Och egentligen stör det mig inte heller. Men just idag. Då jag är så otroligt uttråkad och klättrar på väggarna här hemma så känner jag att det skulle vara gott med nånting gott. (Jag har redan ätit glass idag, på grund av den småsjuka halsen). Så egentligen bottnar sig sugen i att jag är uttråkad. Vilket ju är dumt.

Dessutom så har jag bestämt mig. Inget godis före 1.1.12. That's it.



Varför äta det där då man kan äta det här?



Mycket godare!

Kommentarer
Postat av: Carro

helt rätt! Det är ju mycket godare!

2011-08-11 @ 21:46:15
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: AKA

Du har helt rätt! Och ofta blir man just sugen för att man är rastlös!



Sv: Ang smärta. Jovisst gör det sig påmint, heela tiden, ibland känns det som om mitt liv cirklat kring knäet sedan i februari. ;P



Ska bli skönt att bli opererad äen om den och tiden efter också blir en utmaning så vet jag iallafall att jag blir bra!



Nästa sommar! Då kan jag springa hoppa dansa igen! ;)

2011-08-12 @ 09:17:07
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0