Snyggt att träna i inför hösten

Har plockat ut lite snygga plagg som jag gärna skulle träna i i höst. Först ut är plagg från Nelly.coms ganska nya träningsavdelning Sports fashion.


Vi börjar med en snygg träningsBH i en fräsch färg:

Triloop Bra EUR 33,50, Stay In Place - NELLY.COM

33,50€

Sen behöver man ju ha en topp/tisha över för att inte frysa:

Lineage Tank EUR 17,50, Adidas Performance - NELLY.COM

Ganska basic linne från adidas för 17,50€.

Sen föredrar jag att träna i tights, och dessa fina får gärna hitta hem till min garderob:

Marathon 3/4 W Tights EUR 55,50, Adidas Performance - NELLY.COM

55,50€

Fräscht med lite färgklickar på tightsen. Hade dom funnits som hellånga hade jag klickat hem ett av varje, ett par för inomhusträning och ett par för löpning.

Response Trail Hood EUR 53,95, Adidas Performance - NELLY.COM

53,95€

En hoodie är bra att ha så man inte börjar frysa.

Sen kan man ju behöva en jacka också, men Nelly hade inte nåra såna på lager nu..

Ett par fräsiga dojjor skulle ju passa bra till:


Everyday Fit EUR 145,50, Nike - NELLY.COM
145,50€


Visability Vest EUR 35,50, Craft - NELLY.COM

Om du tränar utomhus tycker jag också du ska satsa på en reflexväst så att du verkligen syns! 35,50€ men väl värt pengarna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygga!!

2011-08-10 @ 23:30:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0