Samba in Rio!

Dagens träning nummer två blev en joggingtur i vårt lokala skidcentrum, så det blev sand, grus, spån och gräsväg som vi sprang på. Uppför en tung och lång backe (spånbana!) och nerför igen.

7,74 kilometer blev det. 54 minuter. -492 kcal enligt pulsklockan.



Vid första dippen stannade vi och funderade över vilken väg vi skulle ta. Vid andra var det efter att ha kutat upp för backen. Blåbärspaus vid backkrönet - man ska ju fylla på med energi! Och vid sista när vi var färdiga förstås!



Trots att jag tyckte att det kändes att jag var sjuk förra veckan hade jag medelpuls 168 och max 186. Mycket bra tycker jag, med tanke på att det är en stund sen jag sist tränat!

Löprundan var skön, och tack vare terrängen kändes det i vader och rumpa. Också innerlåren fick sig en omgång. Kommer att ha träningsvärk i benen imorgon, men den tar jag emot med öppna armar. Får ta och cykla ihop kilometrar imorgon om det är omöjligt att springa!

Jag är i alla fall jättenöjd med dagens kilometrar och träning! Kul!

Ja och på Nike+ active erövrade jag London och fortsatte att springa vidare i Rio de Janeiro!

Kommentarer
Postat av: Carro

Göött o träna! Jag vill med träna men jag har haft ont i halsen nu i två dar så vågar inte det :(

2011-08-18 @ 21:06:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0