Post träning - kost

Ja det hör ju till att man ska äta efter träning. Och dagens matintag har nog inte varit världsbäst.

Hade några fina tjejer över på tortillas tidigare ikväll, men åt bara en då. Passar istället på att äta en till nu efter träning. Så gott!

Har bara ett problem då det gäller tortillas. Det finns ju så mycket gott att sätta i den att jag blir överivrig och packar den så full att den inte går att stänga och hälften faller ut. Men då får man ju äta det skilt istället.

I min tortilla har jag: köttfärs med tacokrydda, isbergssallat, paprika (gul och röd), gurka, hot salsa sås (mycket sånt!) tomater, majs (går inte att äta tortilla utan majs!), lök (mycket sånt också, lök är ett måste i tortilla, annars är det inte gott) och guacamole (hemmagjord - den färdigköpta ger mig ingen smaksensation den är bara snorgrön och äcklig - den här hemmagjorda är förresten jättegod! Blev lite mycket citron, men perfekt med vitlök - receptet tog jag från tasteline.se).

Mums! Inte det jag vanligtvis käkar efter träning men det får duga idag! Gott är det ju i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja Mmm så gott!

2011-08-17 @ 22:53:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0