Not my day today

Stack ut på löprunda. Och det var inte riktigt min dag idag.
Har känt mig trött och lite hängig hela dagen, men ville ändå röra på mig och fö svettas lite. Men jag borde nog ha stannat hemma. Helt åt piopsvängen gick det ju inte, men det var nog ingen höjdardag. Nu känns det dessutom konstigt i bröstet och nyst har jag gjort hela dagen. Bara jag inte blir sjuk igen! Var ju inte länge sen jag låg sist!



Såhär var rundan, väldigt jämn idag. Konstigt då jag själv tycker att jag sprang ganska ojämnt - eller är vågorna möjligen olika höjder om man springer på en kuperad väg? Nån som vet?
Vid några ställen hamnade jag stanna och ta det lugnt, andas lite. Benen ville sega ihop, pulsen var nånstans uppe bland molnen och härjade och andningen ville inte riktigt likadant som jag. Huga. Maxpuls 195 typ. Helt sjukt. Medel var väl 178, eller var det tom. nåt på 180. Orkar inte stiga upp och kolla. Enligt pulsklockan -313kcal eller dylikt.



Ja inte riktigt, men man kan ju låtsas!

Nej ibland borde man helt enkelt fatta att lämna hemma! Hade inte tålamod med några låtar heller, så jag bytte låt konstant och det kom bara dåliga låtar. Gamla Britney hits som jag inte alls hade tålamod med, långsamma sega låtar som inte peppade mig alls. Dessutom började magen krampa där mitt i och jag kände hur den svällde och hur löptightsen tryckte på sådär obehagligt. Hua. Mår ännu lite illa.

Men nu är det bara att svira om till klänning och klackar. Examensfest på gång! Får hoppas jag är mera pepp på det, trots att jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Carro

guuud vad jag känner igen mig i allt du skriver, att jag vart där ett antal gånger.. huuuaa, vet hur det känns! Jag har vart skittrött hela dagen men känner att jag behöver ta mig ut ändå nu, men åh, tänk om det känns sådär.. haha. huh.

2011-08-26 @ 19:32:27
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Ajdå, håller verkligen tummarna för att du inte blir sjuk igen :/

2011-08-27 @ 11:13:50
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0