Maxkapacitet plankan

Körde plankan just. I 2:00:51 orkade jag hålla ut. Så jag räknar med 2 minuter. Med träningsvärk i benen, jättetrötta armar är det nog inte det bästa jag kan prestera, men helt hyfsat i alla fall tycker jag!

Har nog något som är i kläm i ryggen, eller så är det bara det att jag är så fast, för mina armar känns som om de skulle väga 200kg var nu, och det är inte normalt efter plankan för min del. Fick dessutom lock i örat av det. Helt mysko.

Tur att jag ska på massage på onsdag, men å andra sidan hade det ju fått vara liite tidigare. Får nog ta en paus och lägga mig på spikmattan nu!

Sen ska jag testa maxkapaciteten i jägarvilan. Men träningsvärk från i förrgår kommer ju det att gå kanon! Sen hade jag ännu tänkt få till ca 15-20 burpees idag. Lite i taget alltså. Tänkte att jag kan köra 5-7 per omgång och sen så många omgångar som krävs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0