Augustiutmaningen vecka 3

Nästsista veckan i Malins augustiutmaning har kört igång, och den här veckan är jag supertaggad till att samla in massvis med kilometrar och faktiskt komma upp i ett bra antal. Dessutom har hon ju satt till några extra utmaningar, dom ser ut såhär:

"
  • Stå i jägarvila så länge du kan per tillfälle, testa din maxkapacitet (sammanlagt minst 10 minuter under veckan)
  • Stå i plankan så länge du kan per tillfälle, testa din maxkapacitet (sammanlagt minst 10 minuter under veckan)
  • Promenera en sträcka på morgonen eller på kvällen 5 av 7 dagar denna veckan
  • Kör 50 burpees (inte på raken utan på hela veckan)
  • Träna minst 300 minuter under veckan

"

Synd att det redan är nästsista veckan, men nu ska här tränas. Mot slutet av veckan ska jag försöka få in morgonpromenader, men imorron börjar jag 7.30 och har 30 minuter körväg till jobbet, så då blir det nog ingen morronpromenad.. Jägarvila och planka ska jag testa maxkapacitet på redan ikväll, efter att jag vart ute på promenad eller cykel. Ska försöka få till en långrunda. Har jag tur kanske jag får sällskap på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0