Ångrade mig

Huoh. Försökte radera alla bilder ur iPhoto, tyckte att datan blivit så långsam och tänkte att den kanske börjar bli full. Nåväl kopierade dem till externa hårddisken och till Dropbox. Sen mittiallt fick jag iPhoto tomt fast jag läste nånstans att det inte fungerar så. Men nu var allt borta. Så då ångrade jag mig. Nu kopierar jag in allt tillbaka. Bara 25000 nånting bilder :S Shit asså. Måste fråga dataduden på jobbet om det fungerar så och hur jag ska göra. Oooh. Knepigt dethär. Läste att man inte ska tänka så mycket PC med Mac. Den lagrar liksom allt på sitt sätt och logiskt, då ska man inte blanda sig i. Hoppas jag inte förstört nåt nu. Men det tror jag nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0