Löpning i vårsolen

Stack ut på en löprunda då jag kom hem från dagens träning 1/2. 35 minuter, 5,78km. Solsken. Sjukt varmt! Hade allt för mycket kläder och då hade jag bara linne + tröja + tunn löpjacka. Hade nog klarat mig utan löpjackan!

Asbra i alla fall!

Nu ska jag ta itu med lite skoluppgifter före det blir dags för träning 2/2!





Yep. I feel amazing.

Även om det gick trögt i början snittade jag 5,54min/km. Riktigt bra måste jag säga! Motvinden halva biten gjorde att det kändes som att jag inte kom fram överhuvudtaget, medan benen pendlade på som bara den då jag fick medvind.

Bra gick det ju i alla fall! Kände mig mycket bättre nu än i tisdags på gymet! Det går inte ens att jämföra löpning utomhus och på löpband. Utomhus vinner med hästlängder!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad duktig du är!

2011-04-14 @ 20:40:19
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Starkt jobbat!

2011-04-17 @ 19:54:30
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0